Dodaj ogłoszenie

W czym możemy pomóc?

Strona jest niedostępna. Kliknij tutaj by uzyskać więcej informacji.

CHCIAŁBYM ZMIENIĆ DANE FAKTUROWE

Jeśli zmianie uległa np. tylko nazwa firmy lub adres siedziby i można to potwierdzić w jednym z dostępnych rejestrów (CEIDG, KRS lub REGON) po prostu prześlij do nas wiadomość z prośbą o zmianę danych.

Jeżeli jednak Twoja firma zupełnie zmieniła formę prawną i posiada teraz inny NIP niż wcześniej będzie trzeba wypowiedzieć umowę na obecnym koncie i założyć kolejne - na nowe dane.

Nie mamy możliwości zmiany numeru NIP w ramach jednego konta. Innymi słowy nie można u nas przeprowadzić cesji konta. W takiej sytuacji prześlij nam wypowiedzenie umowy poprzez formularz kontaktowy. O dalszych krokach poinformujemy Cię w wiadomości zwrotnej.

 

 

 

 

 

Otodom w Twoim telefonie. Zawsze pod ręką.