Dodaj ogłoszenie

W czym możemy pomóc?

Strona jest niedostępna. Kliknij tutaj by uzyskać więcej informacji.

JAK BĘDĘ ROZLICZANY NA KONCIE DEWELOPERSKIM?

Na koncie deweloperskim do faktury zliczamy wystawienia inwestycji. Wystawienie w przypadku tego konta to inaczej każda aktywacja inwestycji w serwisie.

Załóżmy że przykładowy okres rozliczeniowy na Twoim koncie trwa od 17 maja do 16 czerwca. Jeżeli 17 maja dodasz w Otodom 2 inwestycje, ale już, dajmy na to, 20 maja jedną z nich dezaktywujesz (np. zakończyła się) i dodasz nową inwestycję, wciąż będziesz prezentować tylko 2 inwestycje na koncie. Jednak na fakturze wyszczególnione zostaną 3 wystawienia. W końcu w okresie między 17 maja a 16 czerwca aktywowałeś 3 inwestycje a nie 2.

Maksymalnie w ramach jednego wystawienia możesz prezentować inwestycję przez 30 dni w serwisie. Jeśli chcesz, możesz tę inwestycję usunąć już po 1 dniu aktywności lub po 30 dniach - to zależy tylko od Ciebie. 

Faktury w Otodom naliczane są z dołu, zawsze na koniec okresu rozliczeniowego.

Okres rozliczeniowy wynosi równo 30 dni i jest liczony od momentu gdy zaczniesz korzystać z serwisu. Twój okres rozliczeniowy nie będzie pokrywał się więc z miesiącami kalendarzowymi ani trwał od 1-go do 30-go. 

Wszystkie informacje o ilości Twoich inwestycji, płatnościach, fakturach i okresie rozliczeniowym będą dostępne w Twoim panelu zarządzania w Otodom. Dostęp do panelu uzyskasz gdy już się u nas zarejestrujesz. Wcześniej poczytaj o tym jak wygląda u nas rozpoczęcie współpracy

 

 

Otodom w Twoim telefonie. Zawsze pod ręką.