Dodaj ogłoszenie

W czym możemy pomóc?

Strona jest niedostępna. Kliknij tutaj by uzyskać więcej informacji.

ZMIANY W CENACH I PRZEDZIAŁACH ABONAMENTOWYCH

1 lutego 2018 wprowadzimy w Otodom zmiany w cenach abonamentów dla biur nieruchomości. Wraz ze zmianą cen zmienią się również niektóre przedziały abonamentowe oraz sposób rozliczeń za wystawienia dużej liczby ofert.

Kiedy obejmie mnie zmiana cen, jeśli mój okres rozliczeniowy kończy się w połowie miesiąca? Kiedy otrzymam pierwszą fakturę według nowego cennika?

Nowe ceny wchodzą w życie od 1 lutego. Jeżeli okres rozliczeniowy na Twoim koncie rozpoczął się przed tym terminem, będzie rozliczany jeszcze według dotychczasowego cennika. Jeżeli okres rozliczeniowy zaczął się 1 lutego lub później, faktura za ten okres zostanie wystawiona zgodnie z nowymi cenami na koniec tego okresu.

Na przykład:

- Jeśli Twój okres rozliczeniowy kończy się 15 lutego, to rozliczony on będzie według starego cennika, a nowe stawki będą obowiązywały od kolejnego okresu rozliczeniowego, który rozpoczyna się 16 lutego.

- Jeśli Twój okres rozliczeniowy rozpoczyna się 31 stycznia, to w czasie jego trwania (30 dni), czyli do 1 marca wystawiasz ogłoszenia według poprzedniego cennika, a od 2 marca będą Cię obowiązywały już nowe ceny.

Jak sprawdzić, kiedy kończy się i rozpoczyna mój okres rozliczeniowy?

Informacja ta dostępna jest po zalogowaniu na koncie użytkownika w zakładce „Podsumowanie”.

podsumowanie_konto.png


Wyeksportowałem ogłoszenia przed zmianą cennika. Czy w tym przypadku obowiązują mnie "stare ceny"?

Jeżeli oferty te będą przedłużone w okresie rozliczeniowym obowiązującym już po zmianie cennika, będą rozliczane według nowych zasad.

Wystawiam powyżej 250 ofert. Ile zapłacę np. za 350 wystawień?

Jeśli wystawiasz powyżej 250 ogłoszeń obejmie Ciebie najwyższy możliwy przedział abonamentowy 201-250 wystawień + dodatkowo za każde wystawienie oferty ponad ten przedział zapłacisz 3 zł netto.

Na przykład:

Jeśli wystawisz w danym okresie rozliczeniowym 350 ofert zapłacisz:

grafika1.PNG


Czy zmienią się też ceny promowań?

Nie, ceny usług dodatkowych pozostają bez zmian.

Czy muszę podpisywać aneks do umowy?

Nie, zmiana wchodzi w życie automatycznie od 1 lutego 2018 r. Kontynuowanie współpracy na nowych warunkach nie wymaga dodatkowych działań.
 

Na jaki okres mamy zawartą umowę?

Umowa w Otodom jest zawierana na czas nieokreślony z 30-dniowym okresem wypowiedzenia liczonym od zakończenia okresu rozliczeniowego, w którym wypowiedzenie zostało złożone.

Na ile wystawień mam podpisaną umowę z Otodom?

Umowy z Otodom nie są podpisywane na liczbę wystawień. W każdym miesiącu można wystawić inną liczbę ogłoszeń i płatność zostanie naliczona zależnie od tej liczby. 

W osobnym artykule dokładnie wyjaśniamy jak działają w Otodom wystawienia.

Czy można ustawić blokadę liczby wystawień na koncie?

W Otodom nie posiadamy takiej blokady, jednak można kontrolować liczbę wystawień po zalogowaniu na koncie użytkownika, w zakładce „Podsumowanie”.

Nie zgadzam się ze zmianą, co mam zrobić?

W takim przypadku konieczne jest wypowiedzenie umowy. Jeśli wypowiedzenie ma związek ze zmianą warunków świadczenia usług, wypowiedz umowę najpóźniej 31 stycznia 2018 r. Wypowiedzenie należy przesłać mailem na adres umowa@otodom.pl lub poprzez formularz kontaktowy (www.otodom.pl/kontakt) - wówczas liczy się data wysłania maila. Możesz też przesłać wypowiedzenie pocztą, ale zrób to z odpowiednim wyprzedzeniem, abyśmy otrzymali pismo przed 1 lutego.

 

Otodom w Twoim telefonie. Zawsze pod ręką.