Jak zgłosić wypowiedzenie?
Wypowiedzenie możesz przesłać do nas poprzez formularz kontaktowy. Nie wymagamy osobnego dokumentu - krótkie oświadczenie o wypowiedzeniu w treści zgłoszenia lub maila w zupełności wystarczy.
Aby skutecznie wprowadzić wypowiedzenie na Twoim koncie w Otodom, koniecznie w swoim zgłoszeniu podaj adres e-mail, na który założone jest konto w Otodom.
Jaki jest okres wypowiedzenia?
Okres wypowiedzenia trwa 30 dni i rozpoczyna się po zakończeniu okresu rozliczeniowego, w którym zostało złożone wypowiedzenie.
Przykład:
- Bieżący okres rozliczeniowy trwa od 8 maja do 6 czerwca.
- Wypowiedzenie otrzymujemy 1 czerwca.
- Okres wypowiedzenia będzie trwał 30 dni od daty 7 czerwca, czyli po zakończeniu okresu rozliczeniowego, w którym zgłoszono wypowiedzenie.
- Współpraca zostanie zakończona z dniem 6 lipca.
Powyższy przykład oznacza również, że od momentu złożenia wypowiedzenia zostaną wystawione 2 faktury: z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego tj. 6 czerwca i z końcem okresu wypowiedzenia tj. 6 lipca.
Wraz z zakończeniem współpracy z Otodom, wszystkie ogłoszenia na Twoim koncie zostaną wyłączone i będą niewidoczne dla osób poszukujących.
Po zakończeniu współpracy z Otodom nadal możliwy będzie dostęp do konta do zakładki Płatności, następnie Faktury. Dzięki temu nadal zapewniamy dostęp do historii płatności i faktur, danych często niezbędnych w dalszej działalności firmy.
Nie chcesz ponosić kosztów w okresie wypowiedzenia?
Jeśli w okresie wypowiedzenia:
- nie aktywujesz nowych ogłoszeń;
- nie przedłużysz dotychczasowych ogłoszeń;
- nie aktywujesz żadnych promowań;
To za okres wypowiedzenia nie zostaną naliczone żadne koszty.
Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji w sprawie wypowiedzenia - zawsze możesz skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy lub z Twoim Opiekunem.
Komentarze
Komentarze: 0
Komentarze do artykułu są zablokowane.