Wysokość opłat na koncie deweloperskim zależy od liczby wystawień ogłoszeń inwestycji oraz wybranego pakietu. Więcej o pakietach dowiesz się z artykułu pt. Pakiety dla deweloperów.
Wystawienie to inaczej każda nowa aktywacja ogłoszenia lub przedłużenie istniejącego ogłoszenia w Otodom na okres 30 dni.
Okres rozliczeniowy na koncie deweloperskim wynosi 30 dni i jest liczony od momentu aktywacji konta (czyli wpisanie kodu aktywacyjnego podczas pierwszego logowania w Otodom). Twój okres rozliczeniowy nie będzie pokrywał się więc z miesiącami kalendarzowymi, ani trwał od 1-go do 30-go.
Załóżmy, że przykładowy okres rozliczeniowy na Twoim koncie trwa od 17 maja do 16 czerwca. Jeżeli 20 maja dodasz w Otodom 2 ogłoszenia inwestycji, to na fakturze pojawi się opłata za 2 wystawienia.
Jeśli w tym samym okresie usuniesz jedną z inwestycji i dodasz nową, to na fakturze wystawionej na koniec okresu rozliczeniowego pojawią się 3 wystawienia, ponieważ przez cały okres rozliczeniowy opublikowane zostały łącznie 3 ogłoszenia inwestycji.
Jeżeli w ramach każdej inwestycji dodasz pojedyncze ogłoszenia mieszkań lub lokali, to nie wpłynie to na wysokość opłat na fakturze. Na koncie deweloperskim naliczamy opłaty wyłącznie za wystawienia ogłoszeń inwestycji (wysokość opłat zależy również od wybranego pakietu), liczba ogłoszeń w ramach danej inwestycji nie ma wpływu na opłaty.
Faktury w Otodom naliczane są z dołu, zawsze na koniec okresu rozliczeniowego. Na fakturze zostaną zliczone wystawienia ogłoszeń inwestycji oraz promowania lub inne usługi zakupione w danym okresie rozliczeniowym.
Komentarze
Komentarze: 0
Komentarze do artykułu są zablokowane.