Skuteczne ogłoszenie to rzetelne ogłoszenie!
Poniżej kilka wskazówek, które pomogą zadbać Ci o jakość ogłoszenia.
- Tytuł.
To część ogłoszenia, która jako pierwsza przykuwa uwagę poszukujących. Zadbaj o jego unikalność. Nie pisz wielkimi literami i nie wstawiaj wielu znaków specjalnych, to nieeleganckie.
- Treść ogłoszenia.
Przede wszystkim dodaj wyczerpujący opis. Pamiętaj o stylistyce, potencjalnych błędach interpunkcyjnych czy ortograficznych. Nie nadużywaj znaków specjalnych i CAPS LOCKA, to nigdy nie wygląda korzystnie.
Podziel swój opis na sekcje tematyczne lub dodaj podtytuły. Wypunktuj najważniejsze zalety nieruchomości. Wpłynie na przejrzystość ogłoszenia. Dla przykładu możesz dodać takie sekcje jak:
- Informacje o nieruchomości. Pamiętaj o istotnych parametrach technicznych czy o obecnym stanie technicznym nieruchomości. Koniecznie wymień jej atuty.
- Informacje o lokalizacji. Oprócz prawidłowego wskazania nieruchomości warto też zwrócić uwagę na jej dodatkowy opis. Warto wskazać zalety okolicy, uwzględnić najbliższe sklepy, punkty usługowe, urzędy, placówki oświatowe czy chociażby udogodnienia transportu publicznego.
- Lokalizacja.
Pamiętaj o prawidłowym zaznaczeniu lokalizacji w odpowiednich polach. Im dokładniejsza lokalizacja, tym lepiej. Sprawdź, dlaczego to jest takie ważne w poniższych artykułach:
- Dlaczego została zmieniona lokalizacja przy ogłoszeniu?
- Dlaczego lokalizacja jest istotnym parametrem oferty?
- Atrakcyjne zdjęcia.
- Dodatkowe parametry.
Zadbaj o jak najwięcej szczegółów ogłoszenia, według których osoby poszukujące mogą je filtrować. Ilość dodatkowych parametrów także znacząco wpływa na jakość oferty!
Użytkownicy, którzy szukają swojego wymarzonego kąta często zwracają uwagę na takie elementy jak np. rodzaj ogrzewania, dostępne media, piętro, stan nieruchomości, rodzaj zabudowy, wyposażenie czy dostępność do miejsca postojowego.
- Promowania.
W kolejnym kroku możesz wypromować ogłoszenie. Najskuteczniejsze są promowania w obrębie wyników wyszukiwania - zwiększają liczbę wyświetleń do 7 razy i sprawiają, że ogłoszenie szybciej dociera do poszukujących w konkretnej lokalizacji. Przeczytaj jak dokładnie działa TOP - początek listy i podbicie.
Do wyboru masz jeszcze promowanie na naszej stronie głównej. Jeżeli kierujesz ofertę do szerokiej grupy odbiorców polecamy Ci promowanie Strona główna. W ten sposób zwiększysz liczbę wyświetleń ogłoszenia nawet do kilkudziesięciu razy.
Zobacz też jak możesz uruchomić promowanie.