W pierwszej kolejności upewnij się, że nie wprowadzasz danych logowania ze spacją lub ze wciśniętym caps lockiem. Niestety, to częsta przyczyna problemów z logowaniem.
Nie korzystaj też z automatycznych podpowiedzi - wpisz wszystkie dane do logowania od nowa, ręcznie. Warto też na tym etapie wyczyścić pamięć podręczną w przeglądarce - tutaj podpowiadamy jak to zrobić.
Jeśli to nie rozwiązało problemu, spróbuj zmienić hasło klikając "Nie pamiętam hasła":
We wskazanym polu wpisz swój adres mailowy i kliknij przycisk "Wyślij"
Na ekranie pojawi się formularz:
Co dalej? W osobnej karcie otwórz swoją pocztę - otrzymasz od nas mail z jednorazowym kodem. Jeśli nie widzisz tej wiadomości, sprawdź, czy nie wpadła do zakładki spam. Treść wiadomości wygląda tak:
Wróć na Otodom i wprowadź w formularzu otrzymany kod oraz nadaj nowe hasło zgodnie z instrukcją. Pamiętaj, że im bardziej złożone hasło utworzysz, tym bezpieczniejsze będzie Twoje konto.
Zmianę potwierdź kliknięciem przycisku "Zresetuj hasło"
Gotowe - możesz już logować się do swojego konta nowym hasłem!
Komentarze
Komentarze: 0
Komentarze do artykułu są zablokowane.