Dodaj ogłoszenie

W czym możemy pomóc?

Strona jest niedostępna. Kliknij tutaj by uzyskać więcej informacji.

Jak zacząć współpracę?

Zacznijmy od początku czyli od rejestracji konta - po kliknięciu w ten link przejdziesz do formularza rejestracji dla deweloperów. W formularzu poprosimy Cię nie tylko o podanie najważniejszych danych ale też o akceptację Ogólnych Warunków Świadczenia Usług dla Deweloperów

Gdy wypełnisz formularz i klikniesz "Zapisz" trafi on do weryfikacji, która polega na sprawdzeniu Twoich danych fakturowych zgodnie z rejestrami (CEIDG, KRS lub REGON). Jeśli wszystko się zgadza - a zwykle tak jest, skontaktujemy się z Tobą - będzie to dobra okazja do zadania nurtujących pytań.

Pamiętaj! Zanim Twoje konto się uaktywni będziesz musiał jeszcze wpisać kod aktywacyjny. 

Taki kod dostaniesz od naszego pracownika, który skontaktuje się z Tobą aby potwierdzić dane które podałeś podczas rejestracji. Dokładamy wszelkich starań, żeby odbyło się to możliwie jak najszybciej, natomiast pracujemy w godzinach 9-17 więc jeżeli nie zdążyliśmy się z Toba skontaktować w dniu rejestracji to na pewno odezwiemy się rano następnego dnia. 

Możesz przyspieszyć wysyłkę kodu - jeśli prześlesz nam mailowo skan dokumentu firmowego, np. nadania NIP-u  będziemy mogli w odpowiedzi przesłać Ci kod aktywacyjny mailem. 

Gdy wpiszesz już kod aktywacyjny na koncie można powiedzieć, że zawarłeś z nami umowę. Zaczynamy wtedy wystawiać Ci comiesięczne faktury według naszego cennika.

Możesz wtedy już promować swoje inwestycje (sprawdź promowania). 

Garść potrzebnych informacji na koniec:

  1. Umowę zawieramy na czas nieokreślony.
  2. Faktury wystawiane są zawsze na koniec okresu rozliczeniowego (z dołu).
  3. Okres wypowiedzenia wynosi jeden miesiąc (30 dni) i jest liczony od następnego dnia po wystawieniu faktury za okres rozliczeniowy, w którym przesłałeś wypowiedzenie.

Możesz teraz z powodzeniem zarejestrować konto

 

 

Otodom w Twoim telefonie. Zawsze pod ręką.