Dodaj ogłoszenie

W czym możemy pomóc?

Strona jest niedostępna. Kliknij tutaj by uzyskać więcej informacji.

Dlaczego wprowadziliśmy dodatkową weryfikację logowania?

Obecnie w Internecie jest coraz więcej ataków phishingowych, polegających na wyłudzaniu danych osobowych, bankowych, a także innych danych użytkowników. Dla zwiększenia bezpieczeństwa kont biznesowych dla biur nieruchomości, wprowadzamy dodatkową weryfikację logowania*. Ma ona na celu ochronę Twoich danych i zapobieganie nieuczciwym działaniom internetowych oszustów. Ta metoda jest już dość powszechna, np. w sklepach internetowych lub bankach.

Jak działa dodatkowa weryfikacja logowania w Otodom?

Dodatkowa weryfikacja oznacza, że po wpisaniu danych logowania do konta Otodom, zostaniesz poproszony o podanie kodu weryfikacyjnego. Otrzymasz go przy pierwszym logowaniu na adres e-mail, który jest loginem Twojego konta w Otodom. Po zalogowaniu, możesz dodać adresy mailowe lub numery telefonów innych użytkowników w ustawieniach konta. 

Jak działa dodatkowa weryfikacja logowania krok po kroku? Sprawdź w naszym artykule lub na stronie bezpieczenstwo.otodom.pl.

 

* Dodatkowa weryfikacja logowania to rozwiązanie znane również jako "dwustopniowa weryfikacja".