Dodaj ogłoszenie

W czym możemy pomóc?

Strona jest niedostępna. Kliknij tutaj by uzyskać więcej informacji.

Dodatkowa weryfikacja logowania - FAQ

Czy za każdym razem muszę wprowadzać kod, jeśli korzystam z tego samego urządzenia?

Możliwe jest pominięcie dodatkowej weryfikacji logowania na danym urządzeniu, jeśli podczas logowania zaznaczysz opcję “Zapamiętaj moje urządzenie”. W ten sposób, jeśli logujesz się do konta zawsze poprzez konkretny komputer, system będzie pamiętał, żeby nie pytać Cię o kod weryfikacyjny. Jeśli będziesz logować się z innego komputera - system będzie wymagał podania kodu weryfikacyjnego.

Czy mogę usunąć wszystkich użytkowników z zakładki “Weryfikacja logowania”?

Aby dodatkowa weryfikacja logowania mogła działać prawidłowo, niezbędne jest, aby w zakładce “Ustawienia / Weryfikacja logowania” widoczny był co najmniej jeden użytkownik (e-mail lub telefon). Dzięki temu jest zawsze co najmniej jeden użytkownik, który może otrzymać kod weryfikacyjny. Z tego powodu system, jeśli na liście widoczny jest jeden kontakt, system nie pozwoli na jego usunięcie (przycisk “Usuń” będzie nieaktywny).

Czy mogę wyłączyć dodatkową weryfikację podczas logowania?

Ze względów bezpieczeństwa, nie zezwalamy na wyłączenie dodatkowej weryfikacji logowania. Dlaczego? Zależy nam na tym, aby konta naszych klientów były prawidłowo zabezpieczone i taka funkcja pozwala nam ten cel zrealizować.

Czy muszę przechodzić dodatkową weryfikację logowania podczas logowania do programu CRM?

Nie, dodatkowa weryfikacja logowania dotyczy wyłącznie logowania do konta Otodom poprzez przeglądarkę internetową (na komputerze lub urządzeniu mobilnym). Logowanie do systemu CRM to logowanie do osobnego systemu, który nie jest zarządzany przez Otodom, więc dodatkowa weryfikacja logowania go nie dotyczy.