Badanie satysfakcji agentów ze współpracy z serwisami ogłoszeniowymi było przeprowadzone 06.08-24.08.2020. Przeprowadziła je niezależna instytucja – PBS (jedna z największych agencji badawczych).
W badaniu wzięło udział aż 304 pracowników biur nieruchomości.
Badania odbywały się metodą internetową (CAWI) i telefoniczną (CATI).
Cele badania:
- satysfakcja ze współpracy z serwisami ogłoszeniowymi
- czynniki wpływające na satysfakcję
- wizerunek serwisów ogłoszeniowych
- skuteczność serwisów ogłoszeniowych
- ocena obsługi klienta
- zmiany na rynku nieruchomości z powodu COVID-19
W ciągu ostatniego roku pracownicy biur nieruchomości korzystali głównie z Otodom.pl (97%), Olx.pl (76%), Morizon.pl (58%) oraz Nieruchomosci-online.pl (58%). Na kolejnych miejscach uplasowały się portale: Gratka.pl (47%), Domiporta.pl (34%), Gumtree.pl (32%), Szybko.pl (24%) oraz Oferty.net (21%) i domy.pl (18%).
Na tle badanych serwisów Otodom.pl uznany został za najskuteczniejszy portal ogłoszeniowy – aż 56% agentów uważa, że właśnie z tego serwisu otrzymują najwięcej zapytań kończących się sprzedażą nieruchomości. Również z Otodom.pl przychodzi najwięcej zapytań (29%) kończących się podpisaniem umowy najmu.
Zapraszamy do zapoznania się z pełnymi wynikami!
Komentarze
Komentarze: 0
Komentarze do artykułu są zablokowane.