Chcesz wiedzieć, jakie cenne informacje zawierają statystyki?
Statystyki pokazują dane, które mogą być dla Ciebie pomocne w monitorowaniu i zarządzaniu ofertami czy planowaniu promowań. Poniżej znajdziesz opisy kilku parametrów*, których będziemy używać, prezentując statystyki na Twoim panelu klienta. Są to:
Zasięg - sumuje ile razy Twoja oferta znajdowała się na stronie wyników wyszukiwania, na której przebywał poszukujący. Zasięg nie jest tym samym, co ilość wyświetleń oferty, ale to ważny parametr. Dzięki niemu wiesz, jak często Twoja inwestycja czy ogłoszenia miały szansę na wyświetlenie.
W przypadku aplikacji, która nie ma podziału na strony wyników wyszukiwania, a wyniki wyświetlane są na jednej ciągłej liście, zasięg odnotujemy gdy poszukujący dotrze na liście do miniatury Twojej oferty.
Wyświetlenia - to łączna liczba wyświetleń strony Twojej całej inwestycji lub ogłoszeń pod inwestycją, a więc suma wejść na konkretną ofertę. To bardzo ważna informacja, która pomoże Ci zdecydować czy należy podjąć dodatkowe działania względem ogłoszenia, które poprawią ten wynik.
Odwiedzający - to liczba unikalnych poszukujących, którzy wyświetlili Twoją inwestycję lub ogłoszenie z inwestycji. Zliczamy ich na podstawie danych urządzenia, więc to informacja ile osób zainteresowała Twoja oferta, ile konkretnych osób ją wyświetliło.
Wiadomości - to łączna liczba wiadomości, które zostały wysłane do danej inwestycji lub ogłoszenia w inwestycji.
Odsłony telefonów - to łączna liczba odsłonięć Twojego numeru telefonu przez osoby poszukujące. Numer kontaktowy jest zawsze zamieszczony przy ogłoszeniu i częściowo przykryty - zliczamy więc ile razy osoby poszukujące po wyświetleniu ogłoszenia kliknęły przycisk "Pokaż numer".
* Wszystkie te parametry są mierzone na podstawie danych wyświetleń ze strony Otodom (wersji na komputer i urządzenia mobilne) oraz naszej aplikacji.
Jak zwiększyć liczbę wyświetleń i zapytań?
Skoncentruj się na tym, na co masz wpływ. Zadbaj o tytuł, zdjęcia i wizualizacje w ofercie, dodaj rzut nieruchomości - te elementy są widoczne dla poszukujących jako pierwsze. Postaraj się, by zdjęcia były dobrej jakości i dobrze prezentowały nieruchomość. Niech zdjęcie główne i tytuł będą zachęcające.
Zadbaj o ogólną jakość oferty, zamieść ciekawy i dokładny opis, uzupełnij dane dotyczące nieruchomości, podaj dokładną lokalizację - gdy czegoś w tych elementach brakuje, osoby poszukujące mogą zrezygnować z kontaktu w sprawie oferty.
Jeśli Twoja oferta znajduje się na dalszych stronach wyszukiwania, istnieje ryzyko, że osoby poszukujące po prostu do niej nie dotrą. Rozwiązaniem jest w tej sytuacji wypromowanie ogłoszenia lub inwestycji.
Zobacz też:
Jak wyświetlić statystyki inwestycji, ogłoszeń i konta?
Jak mogę promować swoje inwestycje?
Jakie zdjęcia dodać w ogłoszeniach?
Komentarze
Komentarze: 0
Komentarze do artykułu są zablokowane.