Dodaj ogłoszenie

W czym możemy pomóc?

Strona jest niedostępna. Kliknij tutaj by uzyskać więcej informacji.

Jak zacząć współpracę?

Jeśli chcesz rozpocząć promocję Twojej inwestycji w Otodom, zacznij od założenia nowego konta deweloperskiego w Otodom, dzięki któremu będziesz mógł na bieżąco zarządzać informacjami o swojej inwestycji i korzystać z dostępnych narzędzi do promowania ogłoszeń. 

1. Rejestracja
Sprawdź formularz rejestracji konta dla deweloperów (formularz) i wypełnij najważniejsze dane na temat Twojej firmy. W formularzu poprosimy Cię o akceptację Ogólnych Warunków Świadczenia Usług dla Deweloperów (link do OWŚU), które opisują najważniejsze zasady publikacji ofert i współpracy i  pomiędzy deweloperem a Otodom.

2. Weryfikacja
Gdy wypełnisz formularz i klikniesz "Zapisz" trafi on do naszego zespołu w celu weryfikacji, która polega na sprawdzeniu Twoich danych fakturowych zgodnie z oficjalnie dostępnymi rejestrami przedsiębiorców (CEIDG, KRS lub REGON).

3. Kontakt telefoniczny
Jeśli wszystko się zgadza - a zwykle tak jest, maksymalnie w kolejnym dniu roboczym po wypełnieniu formularza, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie  - będzie to dobra okazja do omówienia Twoich oczekiwań, zasad współpracy i wyjaśnienia wątpliwości.

4. Aktywacja
Jeśli weryfikacja przebiegnie pomyślnie, otrzymasz od nas mailowo kod aktywacyjny. Twoje konto zostanie aktywowane automatycznie, gdy podczas pierwszej logowania wpiszesz na stronie otrzymany kod aktywacyjny.

Gdy Twojego konto będzie już aktywne, możesz rozpocząć promocję Twojej inwestycji w Otodom. Jak to zrobić? W kolejny artykule krok po kroku wyjaśniamy, jak to zrobić: Jak dodać inwestycję w Otodom?

W naszej ofercie mamy również specjalne pakiety, w ramach których dodamy i wypromujemy Twoją inwestycję za Ciebie - sprawdź szczegóły na stronie partner.otodom.pl.

Garść przydatnych informacji na koniec:

  • W momencie, gdy wpiszesz kod aktywacyjny podczas pierwszego logowania, Twoje konto zostaje aktywowane, co oznacza również, że zaczynają nas obowiązywać zapisy OWŚU, które akceptujesz przy wypełnianiu formularza.
  • Ogólne Warunki Świadczenia Usług dla deweloperów zastępują w Otodom klasyczne pisemne umowy z podpisami obu stron.
  • Faktury w Otodom wystawiane są zawsze na koniec okresu rozliczeniowego (z dołu), który rozpoczyna się z dniem aktywowania konta (tj. gdy wpiszesz kod aktywacyjny podczas pierwszego logowania).